مخاطب خاص ...


A♥M

◕‿◕


همـہ چیـزش פֿـآصــہ لبخنـבش تیپش رفـتارش اפֿــلاقـش اפــساسـاتـش בوسـت בاشتـنش ... مـפֿـاطب نبوבہ ڪـہ פֿـآصـ باشـہ פֿـاص بوבه ڪـہ مـפֿـاطب شـבه 

ببین گوش کن : فرقی نمیکنه من و تو متولد کدوم برج سالیم ، مهم اینه که اگه تو نباشی من همیشه برج زهرمارم . . .

کنارم که هستی زمان هم مثل من دستپاچه میشود عقربه ها دوتا یکی میپرنداما همین که میروی تاوان دستپاچگی های ساعت را هم من باید بدهم جانم را میگیرند ثانیه های بی تو…

ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺭﺍ ﻧﺒﺎﻳﺪ ﻧﻮﺷﺖ … ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﮔﺮﻡِ ﻧﻔﺲ ﺑﺎﺷﺪ … ﺑِﻜﺮ ﺑﻜﺮ ﺍﺯ ﺳﻴﻨﻪ ﺑﻴﺮﻭﻥ ﺑﻴﺎﻳﺪ ﻭ … ﻧﺠﻮﺍ ﺷﻮﺩ ﻛﻨﺎﺭِ ﮔﻮﺷﻲ ﻛﻪ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﻧﺰﺩیک ﺍﺳﺖ، ﻣﻴﺘﻮﺍنی ﻻﻟﻪ ﺍﺵ ﺭﺍ لمس کنی با لبانت . . .

شعر قافیه نمی خواهد سطر به سطر آغوشم را ردیف کرده ام ، تو فقط بیا . . .

می آیی قایم باشک بازی کنیم ؟ من چشم بر زیبایی تو بگذارم و تو آرام در آغوشم پنهان شو . . .

در مسابقه زندگی گل زدن مهم نیست ، گل شدن مهم است ! تقدیم به سرور گل ها …

ﮔﺎﻫـــــﯽ ﭼﻘﺪﺭ ﺩﻟـــــﻢ ﻫﻮﺱ ﺷﯿﻄﻨﺖ ﻣﯿﮑﻨﺪ … ﺍﺯ ﻫﻤـــــﺎﻥ ﺷﯿﻄﻨﺖ ﻫﺎﯾﯽ ﮎ ﺣــــــﺮﻑ ﺗﻮ ﭘﺸــﺖ ﺑﻨﺪ ﺁﻥ ﺑﺎﺷﺪ که ﻣﯿﮕﻮﯾــــﯽ : ﻣﮕﻪ ﺩﺳﺘـــــﻢ ﺑﻬــــﺖ ﻧﺮﺳـــــﻪ . . .

گرما یعنی نفس های تو ، دست های تو ، آغوش تو . . . ! من به خورشید ایمان ندارم ! هر پنجره ای زیباست اگر “تو” میان قاب آن طلوع کنی …

قفس یعنی دهان من وقتی زبانم روی اسم تو قفل می شود . . .

دستم را بگیر دارم به یادت می افتم ! دیشب قصه ات را برای کسی میگفتم ، باز عاشقت شدم …

نگاه تــــــو.. مــرا عاشق تر از پیـــــش می کند.. چه معجــــــــونی می شود.. زندگــــــی.. با لمس دستانِ تـــــــو.. با حسِ عشــــــــــــــــــقِ تـــــــو..

تنها باران است که گاهی در اوج تنهایی من در آن لحظه که هیچ کس نیست ، با من از تو می گوید … ولی درد من این است که دیریست باران نمی بارد !

پله ها را بالا رفتم پایین آمدم ، عطرت یک جا بَند نمی شود !

عشق بی نظیر من بی تو زنده میتوان ماند، اما زندگی نمیتوان کرد . . .

قلب و روحمان را ارزان نفروشیم ، در فروشگاه هستی روی قلب انسان نوشته اند :
قیمت = خدا از پیراهن نه !!! از خون و اکسیژن به من نزدیک تر باش …

مـیــدونــیــن دِلــَــم چـــی مـــیـــخـــواد!خــُــــدا بــــیــــاد بــِــهــِـم بــِــگــــه: دیـــــوونــَــم کـــَـردی بـــیــــا ایــنـــَـم هـــَـمــونــی کـــه مـــیــخــــواســــتـــــی…



نظرات شما عزیزان:

M
ساعت22:21---13 مرداد 1394

وای خدا تو چرا با من اینجوری میکنی باور کن این همه هیجان برای من بده خیلی دوست دارم عشقم

 

پاسخ: منم خیلی خیلی دوست دارم عزیزم



علی مهسایی
ساعت22:05---7 مرداد 1394

سلام ممنونم مرسی از حضورت

 

پاسخ: قربونت داداش



علی
ساعت21:41---4 مرداد 1394

سلام ممنون وبلاگ شما هم خیلی قشنگه

 

پاسخ: فدایی داری داشم ...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| یک شنبه 4 مرداد 1394برچسب:,| 21:0 | علی |